استاندارد CE

 

گواهینامه CE که مخفف (Conformité Européenne)، تایید می کند که یک محصول خاص مطابق با الزامات اتحادیه اروپا ساخته شده است و میتوان آن را در منطقه اقتصادی اروپا که شامل تمام کشور های عضو این اتحادیه است و همچنین نروژ،لیختن اشتاین و ایسلند عرضه کرد.

دریافت این استاندارد از اتحادیه اروپا نشان می دهد که یک محصول مطابق با شرایط ایمنی، بهداشت و حفاظت از محیط زیست اروپا تولید شده است. البته محصولاتی که دارای نشان سی ای هستند در بازار های جهانی نیز دارای مقبولیت بالایی نزد مشتری می‌باشند.

مزیت های نشان CE چیست ؟

با استناد به اینکه نشان CE یک استاندارد بین المللی است مزایای متعددی را برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد:

  • تولید محصول مطابق با استاندارد کیفی اروپا
  • رعایت حقوق مصرف‌کننده
  • ارتقا ایمنی محصولات
  • افزایش حجم صادرات

استاندارد قفل درب

هدف از تدوين اين استاندارد، تعيين ويژگی‌های نحوه عملكرد و آزمون‌های مربوط به قفل درب طبقات و كابين آسانسور (لولايی و اتوماتيک) است، كه برای حفاظت در برابر خطر سقوط افراد در چاه يا جلوگيری از حركت آسانسور هنگام باز بودن درب طبقه، به كار می‌رود.

استاندارد قفل دوم کمان درب

هدف از ایجاد قفل دوم کمان درب آسانسور این است که این قفل باید فقط در منطقه ی بازشو باز شود و خارج از این منطقه حتی در صورت فرمان بازشو درب کابین چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک ، قفل مانده و باز نشود و فقط اپراتور خارج از کابین آسانسور بتواند قفل را با کشیدن سیم بکسل مخصوص قفل دوم کابین باز نماید.

📍نشانی ها

كارخانه: تهران، شهر جديد پرديس، شهرک صنعتی خرمدشت، بلوار اصلی، خيابان سوم شرقی، پلاک 56

كد پستی: 16553372504

تلفن تماس کارخانه

 

دفتر فروش: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، جنب مركز خريد تيراژه، كوچه خانبابايی شرقی، پلاک 8، واحد 57

كد پستی: 1473186885

تلفن تماس فروش

پیمایش به بالا